Thursday, September 11, 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku, Seorang Blogger !

Hai hai hai ..

Korang, first time nak join segmen blog ni, jadi buat pertama kalinya aku nak join Segmen Ben Ashaari : Impian Ku, Seorang Blogger !


Those yang nak turut serta, boleh jer klik header blog di atas, dan selamat maju jaya hihihi ..

Panggil aku Mio jer, senang nak ingat dan panggil, 24 tahun, gomen servant, stay dekat Taman Medan, PJ (mesti korang tau punya hahaha) dan suka makan movies makan movies makan movies hehe. Oh karaoke pun sesuatu yang aku ketagih. Haha

Oleh kerana aku baru nak mulakan blog ni, so tak de sangat lah kelebihan nya pun, tapi rasanya akan datang aku akan lebih kepada entri makanan. Aku yakin aku boleh buat , Cuma tak der guide jer. Takpe itu aku boleh belajar tapi malu aku melampau. Kalau jumpa somebody dekat depan, mesti kaku lambat nak mesra alam. Hahaha. Kalau dalam mesej kemain, panjang lebarrr.

Impian kalau aku berjaya dalam dunia blogging ni ye? Aku memang tak letak harapan apa apa pun, saja nak ekspresi kan apa yang aku rasa terutamanya terhadap makanan. Kalau dapat jemputan untuk food testing or review job pun aku rasa dah cukup memadai. Nak jadi macam blogger food yang hebat macam yang ada sekarang ni. Isu semasa aku kurang faham sikit dan susah nak olah ayat (tetiba) hehehe.

Itu je kot dan visit my ig @mio_ikhsan (eh .. terlebih sudah)

Babai .. hahaha






9 comments:

  1. Salam perkenalan bro :D
    Apa pun impian bro,moga jalan untuk segalanya dipermudahkan lah ya. Ameen.

    Salam perkenalan daripada saya -- Alieff.
    http://alieff-artwork.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih saudara .. semoga awak pun dipermudahkan dalam apa jua yang dilakukan.

      Delete
  2. Assalammualaikum... datang daripada segmen yang sama, suka dapat berkenalan dengan anda : Segmen Ben Ashaari : Impianku Seorang Blogger

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam, terima kasih datang jenguk blog saya yang kadang update kadang tak , salam perkenalan.

      Delete
  3. Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama. done follow #13
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai, terima kasih, nanti saya kunjung ke sana pula yaa .. hehe

      Delete
  4. ayu datang dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu ye... boleh nanti follow sekali blog ayu...tq..

    semoga impian awak tercapai...

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  5. Haaaiiii!^^ Dayang datang bw dan terus folo sini no 14! ^^ Jom ke blog dayangdeno? :)

    www.dayangdeno.com

    ReplyDelete
  6. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete